FAQ

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie openingsuren?

Op dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag kunnen reservaties gemaakt worden van 18:30 tot 21:00.

Op zondag kunnen reservaties gemaakt worden van 12:00 tot 14:00 en van 18:00 tot 21:00.

Maandag en donderdag zijn we gesloten. 

Kan ik mijn wagen parkeren bij het restaurant?

Er is een kleine parking net voor de ingang van het restaurant. Als deze volzet is, kan vlot geparkeerd worden in de straten rond het restaurant. Gelieve rekening te houden met de buren en reglementair te parkeren.

Kan ik een cadeaubon aankopen?

Dat kan zeker. Je kan vrij het bedrag bepalen en deze afhalen in het restaurant tijdens de openingsuren of na afspraak. Je kan de cadeaubon ook verkrijgen via e-mail. Je kan dit vlot aanvragen via hier.

Wordt rekening gehouden met allergieën?

Indien er allergieën zijn waar we rekening mee dienen te houden, dan vernemen we dit graag bij de reservatie.

Waar kan ik de allergenen in de gerechten terugvinden?

Je vindt onze allergenenkaart hier terug. Wens je de gerechten van onze menukaart te zoeken op basis van de allergenen die je NIET mag eten, raadpleeg dan deze link

Kan ik met een grote groep terecht in de Grillhoeve?

Ook met een groter gezelschap kan u bij ons terecht. Hou er wel rekening mee dat we geen aparte feestzaal meer hebben. U kan ons best via telefoon of e-mail contacteren om te kijken of er voldoende plaats is op de gewenste datum. Vanaf 12 personen voorzien we aangepaste menu's die u hier onderaan de pagina kan terugvinden. Andere wensen zijn steeds bespreekbaar.

Kan het restaurant betreden worden met een rolstoel?

Dat kan. Er is een helling voorzien aan de ingang van het restaurant en het gezelschap kan plaatsnemen op de benedenverdieping van het restaurant. Het bovenste gedeelte is enkel bereikbaar met een (kleine) trap. Ook het toilet is niet bereikbaar met een rolstoel wegens een kleine trap. Geef ons zeker bij de reservatie mee dat er iemand met een rolstoel bij is, dan kunnen we ons hierop organiseren. Bedankt voor jullie begrip.

Zijn jullie voorzien op kinderen?

Er zijn kinderstoelen aanwezig, er is een luiertafel in het toilet aanwezig, er kan een tafelonderlegger met kleurpotloden voorzien worden en uiteraard hebben we ook kindergerechten ter beschikking die je hier terugvindt.

Hebben jullie een terras?

Wij hebben inderdaad een gezellig terras ter beschikking. Indien jullie bij goed weer zeker op het terras willen zitten, dan vernemen we dit graag bij de reservatie. 

Kan ik mijn hond meenemen op restaurant?

Dat kan maar enkel en alleen als het een kleine hond betreft die de andere gasten niet hindert en als we dit reeds bij de reservatie doorgekregen hebben.

Hoe kan ik betalen?

Betaling met Payconiq of cash (€) geniet onze voorkeur. Indien dit niet lukt kan bancontact ook. Visa & MasterCard zijn voorbehouden voor buitenlandse klanten om de hoge maandelijkse transactiekosten te beperken. Bedankt voor jullie begrip.

Daarnaast kan ook met maaltijdcheques betaald worden. 

Kan ik met maaltijdcheques betalen?

Er kan inderdaad met maaltijdcheques betaald worden. De digitale maaltijdcheques van Edenred, Pluxee en Monizze worden aanvaard.

Kan ik zo langskomen of dien ik op voorhand te reserveren?

Om zeker te zijn van een tafel in ons restaurant adviseren we om vooraf een reservatie te maken, zeker tijdens het weekend (vrijdag tot zondag). Hebt u geen reservatie gemaakt, dan kan u uiteraard altijd zo langskomen. Helaas kunnen we dan geen garantie op beschikbaarheid geven.

Is het mogelijk om een specifieke plek in het restaurant te reserveren?

U kan altijd uw voorkeur (zoals bv. boven of beneden) meegeven tijdens het maken van uw reservatie. We gaan hier steeds rekening mee houden maar helaas kunnen we geen garanties bieden.

Hoe kan ik een reservatie maken?

Je maakt best je reservatie telefonisch via +32 472 54 39 40. Hiermee weet je direct of we je reservatie kunnen bevestigen of niet.

Lukt het niet om ons telefonisch te bereiken? Vul dan dit online formulier in of stuur een e-mail naar info@grillhoeve.be. Je kan niet reserveren via Messenger.

Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen of annuleren?

Als het de dag zelf betreft, dan vragen we om de wijziging of annulatie van een reservatie enkel en alleen telefonisch door te geven. Als het ruim op voorhand is, dan kan het ook via e-mail. Bedankt voor jullie begrip.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan telefonisch of via e-mail contact met ons op. We staan u graag te woord!